Hier vind je de algemene voorwaarden van De Wonderzolder

Art. 1 Leveringstermijn
De bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden. Een bestelling die betaald is en op voorraad is, wordt doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden. Je ontvangt een verzendbevestiging als het pakketje door ons is afgegeven bij de post. Mocht er haast zijn bij het pakketje, dan is het verstandig om contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

 Art. 2 Overmacht
Het kan voorkomen dat een product niet direct uit voorraad leverbaar is. Als de verwachte levertijd meer dan 5 dagen is, wordt u op de hoogte gesteld en kunt u de bestelling kosteloos annuleren. Reeds betaalde bedragen worden dan binnen 30 dagen gecrediteerd.
 
Art. 3 Betaling
Betaling van de producten dient vooraf te geschieden via ideal, paypal, Bancontact of per overschrijving op onze rekening (NL 75 KNAB 0257 7047 60) onder vermelding van het ordernummer. U vindt dit nummer in de bevestigingsemail. Zonder dit nummer kunnen wij uw betaling niet verwerken!
 
Art. 4 Annuleren
Zolang de betaling nog niet is voldaan en verwerkt, kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Indien de betaling reeds heeft plaatsgevonden via overschrijving naar onze rekening en wij uw bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag naar uw rekening worden gecrediteerd binnen de wettelijke termijn van 30 dagen. Wanneer de betaling heeft plaatsgevonden via een derde partij (iDEAL of Paypal) zijn er aan ons kosten berekend voor zowel de betaling als de creditering, deze bedragen komen voor rekening van de klant. Het totaalbedrag van de order, verminderd met de kosten voor de betaling, zal dan worden gecrediteerd binnen de wettelijke termijn van 30 dagen. Zodra de bestelling is verzonden is art. 5 van kracht.
 
Art. 5 Retouren
De klant heeft het recht producten binnen 7 werkdagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, te retourneren conform de wet “kopen op afstand”. De klant dient De Wonderzolder voorafgaand aan de retourzending middels een email op de hoogte te brengen. De retourbetaling betreft het aankoopbedrag van de producten, welke ongebruikt en onbeschadigd, in originele verpakking dienen te worden aangeboden. De retourbetaling zal geschieden binnen 30 dagen nadat De Wonderzolder de goederen retour heeft ontvangen. Alle verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Indien de klant de zending ongefrankeerd verzendt, worden de gemaakte kosten verhoogd met adminstratiekosten aan de klant doorberekend.
 
De retour mag verzonden worden naar onderstaand adres. Voeg bij je artikelen een kopie van je factuur toe. Dan kunnen wij de retour snel verwerken.

De Wonderzolder
t.a.v. Klantenservice
Schelp 9
8271 KP IJsselmuiden
 
Art. 6 Klachten en garantie 
Bij ontvangst dient de bestelling gecontroleerd te worden. Problemen met levering dienen binnen 24 uur te worden gemeld, en overige klachten binnen 7 dagen na ontvangst op hallo@wonderzolder.nl. Klachten na deze periode kunnen niet meer in behandeling worden genomen.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een product niet moet doen wat hij moet doen. Een boorgat zit op de verkeerde plek, er ontbreekt een onderdeel of er iets is anders aan de hand. Wanneer dit het geval is, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan proberen wij te zoeken naar een oplossing of een vervangend item.   

Art. 7 Bestellingen niet ontvangen of beschadigd 
De Wonderzolder verwerkt de gegevens exact zoals opgegeven door klant. Kosten ontstaan door het onjuist invoeren van gegevens, zijn voor rekening van de klant. 

De Wonderzolder is niet aansprakelijk voor het niet arriveren van de bestelling door fouten bij PostNL, DPD of de klant. Onze pakketpost is standaard verzekerd tot een waarde van €500,-. Mocht er een bestelling niet aankomen dan zoeken we samen naar een oplossing. We stellen dan ook een onderzoek in bij PostNL en/of DPD. 

Wanneer een bestelling is beschadigd dan ontvangen we graag zo spoedig mogelijk foto’s van het beschadigd product en de verpakking (De doos waar het in zat). Deze foto’s hebben we nodig om bij PostNL het pakket vergoed te krijgen. Doe dit in ieder geval binnen 1 week! Daarna kunnen wij helaas de kosten niet meer verhalen op de bezorgdienst. 

De volgende foto’s hebben wij nodig: 
  • foto van de gehele omvang waarbij het pakketlabel zichtbaar is
  • foto van een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn
  • foto’s van alle typen binnenverpakkingen
  • foto van de gehele omvang van het product
  • detailfoto/close-up van de concrete schade van het artikel

Wij adviseren om de beschadigde artikelen, de verzenddoos en het verpakkingsmateriaal te houden tot de schademelding helemaal is verwerkt.

Art. 8 Aansprakelijkheid
De Wonderzolder acht zich niet aansprakelijk voor het onjuist interpreteren van gebruiksaanwijzing en/of gebruik van product.
 
Art. 9 Inhoud website
Alle teksten zijn met zorg samengesteld. Echter, wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele typefouten en foutieve prijzen. Bij foutieve prijzen wordt de klant per email op de hoogte gesteld en heeft het recht de order kosteloos te annuleren.
 
Art. 10 Nederlands recht
Op alle artikelen, teksten en voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
 
Art. 11 Wijzigingen
De Wonderzolder behoudt zich het recht de algemene voorwaarden zonder vooraankondiging te wijzigen. Alle prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. De algemene voorwaarden zijn van toepassing op al onze leveringen. De Wonderzolder is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 72548568

Art. 12 Identiteit onderneming 
De Wonderzolder
Schelp 9
8271 KP IJsselmuiden
Netherlands
Telefoonnummer: 0645385565
E-mailadres: hallo@wonderzolder.nl
KvK-nummer: 72548568
Btw-identificatienummer: NL85859148956B01